Casablanca INT a proč naše servery byly ráno nedostupné

Dnes v ranních hodinách došlo k výpadku v poskytování našich služeb. Na vině byl výpadek elektřiny telehousu našeho hlavního serverhousingového poskytovatele Casablanca INT. Za vzniklé problémy se Vám omlouváme.

Zde otiskujeme oficiální stanovisko spol. Casablanca INT k vzniklé situaci:

Vážený zákazníci,

velice se Vám omlouváme za omezení Vašich služeb, ke kterému došlo
dnes 8.4.2009 v ranních hodinách.

Příčinou výpadku byla havárie (zkrat) na energetické síti mimo
infrastrukturu našeho Telehouse centra. Vzhledem k rozsahu havárie
naše záložní systémy musely bohužel omezit dodávku napájení do části
naší sítě, konkrétně do serveroven HC2,4,5 a 16. V této souvislosti
došlo i k přerušení části naší infrastruktury, která je umístěna
v těchto serverovnách. Funkčnost páteřní sítě nebyla přerušena.
K havárii došlo v čase 4:05, zálohované napájení bylo postupně
obnovováno v čase 4:10 – 4:30 a zákaznické služby byly s maximální
intenzitou znovu obnovovány od 4:30.

Všichni zaměstnanci naší společnosti vyvinuli ihned po havárii
maximální úsilí k co nejrychlejšímu obnovení postižených služeb.

V případě jakéhokoliv dotazu prosím kontaktujte naše technické
oddělení, tel: 270 000 235, email:
tech@casablanca.cz

Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.

S pozdravem,

Obchodní oddělení

Casablanca INT s.r.o.
Vinohradská 184 | Praha 3 | PSČ 130 52
Telefon: +420 270 000 270
Email:
obchod@casablanca.cz | www.casablanca.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice Výpadky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *